luth blog

Twój nowy blog

Powiedzmy sobie szczerze czy się w życiu liczy naprawdę?!
Czy to są pieniądze czy może coś bardziej wartościowego od nich?!
Czy jest jakiś konkretny cel naszego istnienia?! A jeżeli tak to jaki i kiedy go odkryjemy.
Wiem przynudzam to wszystko na teraz. Teatrzyk zielona gęś mówi narka

XD

Brak komentarzy

i wszystko jasne

BACKXD

Brak komentarzy

Moje zycie zaczeło się jako tako normować w czasie ostatnich miesięcy. wtlodowałm na studijach nie dokładie takie jakie chciałam ale nie są takie złe. Grunt że dzieki nim nie musze pomijać koneciku który będzie w natępny weekendXD. POWIEDZMY ŻE ŻYCIE NIE JEST TAKI BRUTALNE.

Dawon mnie tu nie było, ale jakoś tak wyszło. Nie mam już jakoś cheńci do tego bloga choć sentynent zostaje.
Od poniedziłaku id edo pracy. Już myślałam że nic z etgo nie wyjdzie ale jednak okazał się inaczej. Jakoś to bedzie tylko miesiąc. Potem jade straszyć ludzi nad bałtykiem. I tak bede siedziec tydzień w pokoju bo będzie lało cąły czas. Ale co tam nawet nie było by taj źle. (pomojajać fakt że była bym nadal biał jak Oro). Jak mam pomyśła ze mam wolnę aż do paźdzernika to jakoś tak innaczej mi się robi. Już zaczynam tensknić za liceum. było jaie była ale i tka ja lubiła. Nie bedzi już tych wybłupów na przerwach, i wyzyania nauczycieli. *luth kresci się łezka w oku*
Ale dość o tym po się na prawdę popłaczę. Charm dlaczego nie zdarałś z Die koszulki jak wszystkie wydał. Lecz wybaczam ci córko ten błąd. Naprwaimy go jak znowu jakiś J-rokowy zespół lub wokalista *ślini się na mys o Miyavim*

Anons

3 komentarzy

Oddam klólika w dobre ręce chce ktoś?
Tak to jaet jak moja matke rusza serce (tak posiada)i przygarnia 2 krłoiki. Są na wydanie. Zgłaśie się ludzie.

///XD

2 komentarzy

Nie długo w tym miechu stuknie mojemu blogaskowi RoczekXD Ach jak on wyrósł *ociera łzy z kącików oczu*
Z powodu tego stwierdziłam że do nie zamknę, już mi się taki myśli kołatały po głowie. Koffam go i co na to poradzę, jakoś go ulepszę i będzie cacy jak się widzi.

Wale tynki

1 komentarz

Walentynki – spóżnione ale zawsze

walę tynki dziś na ścianie
ale będzie zamieszanie
walentynki jak cudownie
niech mi kurwa ktoś odpowie
o co biega o co chodzi
a szczególnie ludzie młodzi
czemu święto komercyjne
jest tak bardzo atrakcyjne
me pytanie skierowane
do tych co mają nasrane
i raz w roku ich jarają
piękne kartki które dają
bliskim im osobom właśnie
licząc że miłość nie zgaśnie
więc w te słowa do was gadam
i co myślę opowiadam…

jak ja lubię walentynki
i te kurwa słodkie minki
ładne kwiatki i uśmiechy
na ulicach brzydkie dechy
brzydkie panie i panowie
zaraz kurwa coś wam powiem
bo mnie śmieszy niesłychanie
wasze głupie świętowanie
jeden dzień jest w roku taki
dla mnie kurwa jest nijaki
ale dla was wy debile
dniem by spędzić miłe chwile
cały rok robicie nic
w walentynki wielki pic

jak ja lubię walentynki
dużo pudru dużo szminki
ładne mini i bluzeczki
koronkowe te majteczki
te uśmiechy niby szczere
i radosne kurwa trele
trele piosnki trele słowa
już mnie boli biedna głowa
i po chuja czekoladki
fiołki, róże, bratki sratki
i kolacje te przy świecach
ej i co to za podnieta
że komercja bije w twarz
dla mnie gówno oraz fałsz

jeden raz do roku taki
że jarają się dzieciaki
młode panny małolatki
dają młodym chłopcom datki
młodzi chłopcy uhahani
idą kurwa doń z kwiatkami
czułe słówka czułe łkanie
i pod oknem ich śpiewanie
och jak kurwa czas im płynie
w walentynki i przy winie
świece muza napierdala
z radia krzyczą la la la la

i tak lecą im godziny
i ustają słodkie miny
kwiatki więdną, stan opada
kończy się już czekolada
i nastaje dzionek nowy
już nie taki kolorowy
i zaczyna się szarówka
zwykła szara kurwa dniówka
i dopiero gdzieś za roczek
znowu mile się zaskoczą
kupią kwiatki kupią wszystko
i wybiorą się na disko
i pojadą też do kina
cały rok chujowa mina
tylko w walentynki właśnie
uśmiech z twarzy wam nie gaśnie

więc pierdolta się smarkacze
i tak wam nie wytłumaczę
żeby kochać cały czas
a nie tylko w roku raz
i pamiętać zawsze o tym
komercyjne walentynki
świętem tylko dla idioty

Studniówka to wspaniała chwila. Jest momentem kiedy każda dziewczyna może poczuć się jak prawdziwa księżniczka – dzięki kreacji, fryzurze i dodatki, lub jak gwiazda filmowa – dzięki ciągłym zdjęcią i kamerą. Jest jeden jedyny taki bal w życiu i naprawdę osoby które nie pójdą na niego wiele tracą. Ciesz się że poszłam na niego. Przetańczyłam całą noc z drobnymi postojami, straciłam rajstopy (no co na boso się wygodnej tańczyXD) Już nie mogę się doczekać zdjęć i filmuXD

Zaginałam i wszyscy mnie szukali. Ale czy mnie znaleźli naprawdę. Tak wiem stawiam głupie pytania. Wrócić trzeba do szkoły i się kuć bo maturka idzie wielkimi krokami (me nic nie zrobiła przez całe ferie LOL)
Zaraziłam się przez kogoś manią na Advent Children i ma teraz fazę jak nie wiem co (evanek jeszcze ci się oberwie za toXD w sumie to ci dziękuje za RenoXD)
Nic mi się nie chce robić. Tylko leżeć i myśleć o niebliskich migdałach. Ach to moje życie.

Ferie…

2 komentarzy

Ferie…
są ale szybko mi mnią i co tu robić.


  • RSS